גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

חוגגים את היום הבינלאומי לטנגו מופע - זיכרונות מבואנוס איירס ומילונגה

ארכיון תאריך: 12 דצמבר 2019

משך: שעה ו-25 דקות

"איך לא לדבר על בואנוס איירס אם זו הדרך לספר לכם... מי אני "
הרכב Kantango במופע טנגו סוחף ומלא רגש הכולל מבחר של יטב שירי הטנגו ארגנטינאי. המופע מבוסס על זיכרונות ילדותו ובגרותו של האמן אבי כהן טריקה, אשר דרך שירתו ונגינתו בבנדונאון מקרב את הקהל לעיר בואנוס איירס, ולמוזיקה העירונית הייצוגית שלה, הטנגו.
אבי, בעל תואר שני בניצוח מקהלות, נגן וזמר, אשר נולד, גדל וקיבל את חינוכו המוזיקלי בבואנוס איירס, נשם וחי את הטנגו מילדותו, עלה לארץ לפני כ 30 שנה ומגיש את חווית הטנגו לקהל הישראלי.
" דרך המוזיקה הזאת אנחנו מביאים לכם את צלילי הרחובות של בואנוס איירס, המראות הבלתי נשכחים, האווירה העירונית המרגשת, הריחות, האורות, הכול, בעצם את לבנו אנו מעניקים דרך הטנגו..."
 על הבמה רביעיית נגנים בכלים הקלאסיים של הטנגו - בנדונאון, פסנתר, קונטרבס וכינור בשילוב זוג רקדני טנגו ארגנטינאי מרהיבים.

אבי, נגן הבנדונאון הוא גם זמר הטנגו (דבר נדיר ומיוחד). המופע מגוון מאוד וכולל קטעי טנגו ידועים ויצירות חדשות פרי הלחנתו של האמן, קטעים אינסטרומנטליים ויצירות הכוללות שירה, מתוכם 5  קטעים עם ריקוד.
המופע מותאם לקהל הישראלי - חלק משירי הטנגו הארגנטינאי מתורגמים לעברית, והמופע כולל גם שירי טנגו ישראלים מעובדים בהתאמה לסגנון ולרגש של הטנגו הארגנטינאי המקורי.
ההנחיה היא בעברית, ומקרבת את הקהל לחוויה המרגשת של הזיכרונות מבואנוס איירס של האמן אבי כהן טריקה.
 אבי כהן טריקה -  שירה, בנדונאון, עיבודים וניהול אומנותי
שחר בורק - פסנתר
רינת אבישר- קונטרבס
מיכאל פביה - כינור
בשיתוף עם זוג הרקדנים: "טנגו 360", כריס ולילך דוארטה

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter